DilekDogan78 merhaba arkadaşlar çok su içtiğim halde dudaklarım çatlıyor acaba herkeste oluyor mu hamileyken
Elnurr DilekDogan78 bende olmadı canım ama normal miş dudak kuruluğu gebeliğin belirtilerindenmiş pazartesi kan sonucuyla öğrendim bende hamile olduğumu ☺️
ikizminikler DilekDogan78 bende oldu 33. Haftamdayım hala oluyor pek önemsemedim ama senin için çok sorun oluyorsa doktoruna söyle geceleri burun tıkanıyor ağızdan nefes alıp verince kuruyor burun spreyi kullanıyor çoğu kişi
DilekDogan78 ikizminikler yok o kdr sorun olmuyor şuan ilerleyen süreçte olursa söylerim doktoruma ☺️
Elnurr DilekDogan78 son adet tarihin neydi canım doktora gittin mi ben henüz gitmedim pazartesi gideceğim Allah nasip ederse
DilekDogan78 Elnurr benimki tüp bebek canım iki haftalık daha bende haftaya cuma gidicem doktorum o zaman çağırdı kontrole. seninki normal gebelikse büyüktür:)