Kızlar 37+2 haftalığım. Bebeğim sürekli ayaklarını kaburgama doğru uzatıp kasılıyor. Göbek deliğimin üstü top gibi oluyor. Sanki ayaklarıyla ittiriyor gibi hissediyorum. Bugün fazla yürüyüş yaptım akşam üstü iyice çoğaldı. Doğum yaklaştığının belirtisimi bu acaba?