OZlem5334 Svde ben Maltepe'de oturdum beş yıl gerisin geri Beykoz'a döndüm başka yerde nefes alamıyorum
OZlem5334 [bilinmeyen] hangisi erdem mi yoksa medivia mı devlete gelen arkadaşlara da şidetle Yasin Avşar'ı tavsiye ederim çok düzgün. Bir Doktor
OZlem5334 [bilinmeyen] bende maltepe de sitede oturdum 5 yıl site hayatı da bana göre değil cünkğ ben mahalle kültürü ile büyüdüm beykoZun neresinde yaşıyor sunuz bilmiyorum ama genel anlamda iyi diye tabi ki alışkanlık meselesi o ayrı
Obsesifk [bilinmeyen] Vldn bende soğuksu yaa konuyu açtım bu uygulama kafayı yemiş hiç bildirim gelmiyor bende diyorum beykozdan kimse yok herhalde 😀😀 Svde OZlem5334 OZlem5334 bende yasin beye gidiyorum çok zor randevu almak