yaseemin1 Kızlar , 3-4 cm açıklığım olduğunu öğrendim bugün muayenede. 39+1de yarın suni sancı ile doğurucam inşallah. Yarın sabah yatışım olacak öneriniz tavsiyeniz var mı ?
Kubos_36 yaseemin1 devlet hastanesinde misin suni sancıyı doktor mu söyledi bende 3 cm açılmam var ama öyle bişey denilmedi