Semabkr Arkadaşlar 30 haftalık gebeyim karnimin üst kısmı göğsumun tam alt taraflarında sanki biri cimcikliyor gibi ağrı oluyor acıyor yani baya hafif egilemiyorum yatar pozisyonda oturuyorum bunun nedeni nedir?
0Cerenk Semabkr canım onu çok şiddetli bi şekilde yaşadım iki hafta önce ölüyorum sandım, ya birikmiş gaz sancısıdır ya da bağırsak problemi, ama genelde gaz sancısı oluyormuş ben bildiğin o sancıyla nefessiz kalıp sabahın 6 sında hastanelik oldum.
Semabkr 0Cerenk hmm hiç dusunmemistim . Bende acaba bebek buyuyorda orayami baskı yapıyor diye düşünmüştüm. Baya canım aciyor ama.. 😔😔
0Cerenk Semabkr diyorum ya ben evden nasıl çıktığımı bile hatırlamıyorum sancıdan, hatta doğum sancısı bile sandım, ama gazmış