Birfincankahve FatmaEker ben de dün kontrole gittim 1 cm açılmam var çatı muayenesi oldum kanlı lekelenme ben de de var hala ne kadar sürüyo bu biliyo musunuz adet sancısı gibi sancılarım da oluyo düzensiz
FatmaEker Birfincankahve bilemiyorum canım alttan muayene olduğumuz için belkide lekelenmeler devam ediyor
Yeliz4 FatmaEker bu perşembe 24 haftalık oluyoruz Allah’ın izniyle kontrolüm de var orada söyleyeceğim doktora ciğer geliştirici iğneyi
Zeynep_S FatmaEker merhaba açılmaya nasıl bakıyorlar acaba çatı muayenesi gibi mi oluyor ? Benim ilk gebeliğim 30. Haftalık şu an doğum korkusu şimdiden sardı 😟
FatmaEker Aysgog nst sancı ve bebek kalp atışina bakıyo canım açılmana parmağiyla alttan muayene ediyor çatala cıkıyorsunuz
Ozlemust Yeliz4 açıklığınızın olduğunu nasıl anladılar ultrasyon dan mi baktı bir şikayetiniz mi vardı?
Yeliz4 Ozlemust 4 kasımda 19 haftalıktım kanamam olunca acile gittim orada ilk gördü doktor açılmamı ultrasonda sonra 20 kasımda detaylı ultrasonum vardı orada da perinatoloji doktoru açılmanın 10 milim olduğunu gördü
melisacgds kızlar bendede 2 cm açıklık var 36+2 haftalığım bugün yerimde duramıyorum ya yatakta fır dönüyorum sürekli hareket içindeyim normalmı sizce bide bebeğim sol tarafıma toplanıyo sürekli oda cok hareketli neden acaba bilen varmı
Mircet melisacgds canım benim 38+4 olmuşsun 5cm açılman var napcan çocuğu içinde mi tutcan doğurcan yani bi şekilfe hareket edip yürüyüş yap ki doğumun kolay olsun bebeğin pozisyonu nasıl kanala inmiş mi
1989-- FatmaEker benjmde hastaneye gittigimde 5 cm aciklik vardi ama ben sanci ile gittim 38+3 de dogum baslamis ben anlayamamistim
hlyakoglu FatmaEker 32 haftadan beklediniz mi 3 cm ile ne kullandınız bu süreçte ilaç olarak her gün mü kullandiniz..bende 34 haftayim 3 cm acilmam var inşallah benimde durur
FatmaEker hlyakoglu eve ilaç yazmadılar 2 gece hastanede yattım orada ciğer geliştirici ve ilk yattığım gece yarım saat arayla 3 tane hap içtim ama adlarını hatırlamıyorum canım somrada sabah akşam verdiler bi dahada ilaç almadım