02leyla 11 Aralık da sezeryan olacam.Bebek ters olduğu için. Az önce göbek deliğimin içinin mosmor olduğunu farkettim.Neden kaynaklanıyor. Böyle bir sorun yaşayan var mı acaba korkulacak bir şey mi?
02leyla Deletedmom419 Bebek tersti acaba doğum pozisyonu aldı mı. Ve afedersiniz çok kötü ishalim bugün normal mi acile gitmelimiyim bilemedim ya
Deletedmom419 02leyla bence gitmelisin bişey yoksa bile önlem al geç kalma Allah korusun buraya kadar gelmişsin burdan sonra işini her zaman garantiye al git
Sumeyyeyucel 02leyla dogum yaklasinca barsak hareketleri artabiliyormus bilginiz olsun. Isterseniz bir gidip muayene olun
KBR12- Ben 30 haftalık gebeyim canım hemen hemen karnım büyüdü büyüyeli göbek deligim mor karnın genişlediği için de olabilir