Limonlukekim
Cioduruannesi tesadüfen öğrendim değerlerime baktırmak için sağlık ocağına gitmiştim cuma günü adetim düzensizdir ama gün geçtiği için baktırdım 13.64 çıktı. çok yeni akşamına o heyecanla hastanede test yaptırdım 28 e yükselmişti. Pazar günü çok az sütlü açık kahve rengi bir akıntı geldi akşamdı tekrar doktora gittim değer yükselmişti iyibişey bu dedi ıstirahat ediceksin dedi akıntı olabilir dedi en az 10 gün geçsin öyle gel dedi. Kese için sanırım geç döllenme oldu. 1 kez düşük geçmişi. Var bende tedirginim sürekli. Ama inşallah gececek.