Kizlar ben 38+3 um salı günü sezeryanla doğum yapicaktim şuan iptal oldu sizlerdede bu son haftalarda nasıl oldunuz özel hastanede olamıyorum artik acil gelmediği sürece 2 hafta izole etsem son haftalara kadar beklesem doğumu diye düşünüyorum ama yasayaniniz varsa yardımcı olursa çok sevinirim.