Babyy1S 3aralikta A101 gelen ve 11 aralık ta Bim e gelicek olan kameralardan alıp ta kullanan oldu mu? Kullananlar yardımcı olabilir mi sizce hangisi daha kalitelidir
seyhanmiray18 Babyy1S a101 e gelen kamerayı aldım ben kızlar gayet iyi telefona bağladık kontrol ettik skntisi yok bide aynı kamera nette 250 tl kaçırmadım aldım
cipiti Bende bimdekini görmüştüm bugun yetisirsem almayı düşünüyorum ama hiç bı fikrim yok ürünlerle ilgili
Babyy1S cipiti acaba kalitesi nasıl bende bim deki mi alsam diye dusunuyorum ama kiwi markasini hic bilmiyorum dayanikli bir marka mı alan birileri cıksa da yazsa 😌
cipiti Babyy1S kiwinin ürünleri migrosada geliyor ordan elektrikli cezvesini almıştım memnunum ondan aslında 🤭🤭