Busragulhan mucizemm01 26+6 dayım hala kullanıyorum. Ama tavsiyem gece yatmadan önce iç ilacı ertesi güne daha iyi oluyorsun. Yavas yavas kullanmayı bırakıyorsun. Ben ara ara kötü olduğumda alıyorum
Ebru5555 16 haftalık bende hala kullanıyorum günde 1 tane hayatımı kurtarıyor yoksa cok kötü oluyorum
Busragulhan Ebru5555 bana uyku yapmadı. Gündüzleri aldığımda oldu. Ama gece yatmadan önce aldığım zaman ertesi gün rahat ediyorum. Ayrıca içmediğim zamanlarda sıkıntı yaşamıyorum. Gaviscon içiyorum odaha iyi gelıyor
esrakoroglu10 21+4 oldum hala kullanıyorum 🤦♀️ Bırakmaya çalışıyorum ama olmucak gibi duruyor bir gün içmeyim bütün gün midem bulanıyor
halitefe mucizemm01 6. Aya kadar kullandım 15. Hafta ne ki zararı olan bişey değil vitamin var içinde geçmese doğuma kadar kullanacaktım
istanbuldabiranne mucizemm01 11. Haftadayım 5 haftalıkken başladım hiç bir faydasını görmedim içmiyorum şimdi.Ama hep sabah içiyordum sabah bulantılarım çok olduğu için.Yazılanları okudum akşam kullanacam bugün bakalım nasıl olacak.Günde 1 bardak su içebiliyorum ancak☹️
mucizemm01 istanbuldabiranne bende cok az su iciyorum ama artik cogalttim idrar yolu enfeksiyonu yasamamak icin cok zor ama sabretmemiz gefek 🥺
idiloska Dün aldım prilam, gece iki tane sabah bi tane içtim çok iyi hissediyorum bugün bulantım yok çok şükür.