12+3 te kıza benzetti 13+3 te bi çıkıntı var gibi drdi erkek gıbi ama cok hareketliydi goremedı. 14+4 te çok agrım vardı gittim baska bi nöbetçi doktor vardı oda %70 kız dedi ama etrafımda cok var ya kız diyip erkrk olan 😂Cumatesi gidicem 16+4 olcak o zaman netleşir heralde.ama sizinde 16da demis kıza benziyro diye kız olabilir 4.ay içindesiniz cnku. Haftaya tekrar gidin bence netleşir