Selam anneler, 38 haftalik olduk miniğimle. Bugun doktor kontrolümüzde 39da gelse iyi olur dedi. Baş aşağı ama kanala girmemiş henüz. Plates topunda egzersiz yapiyorum hurma yiyorum, bugün merdiven inip cikmaya başladım. Peki daha yapmam gereken bisey var mi ?