MasalAlparslanMom Semsem mrb bişey sorcam . Doktorunuz bebeğin kilosuyla ilgili kilolu falan dedimi. Aklknızı da karıştırmak istemem de . Bizimki şuan 31+4 . 29 haftanın içindeyken 1700ü zorluyodu . doktor 1,5 hafta önden gidiyo 4ü bulursa sezeryanı konuşuruz dedi.
B8use Semsem canim bende 2 gun sonra yani carsamba gunu gidecegim 31+3 günlükken gidecegim yani mesela op.dr.banu cifci programi var olmasi gereken kiloya 1850 gram demis yani acaba bu doğru mu benimki de genelde fazla cikiyo
Semsem MasalAlparslanMom benimde bebeğim 3 hafta ileriden gidiyor benim ve eşimin boyu uzun olduğu için iri bebek olması normal dedi. Ama sezeryan olacak dedi. Kilosu 3 hafta ileriden gittiği için normal dedi
Semsem MasalAlparslanMom benimde 29. Haftada 1800 gramdı. Sizinkiyle aynı. Ki sizinki 1 5 hafta önden gidiyor benim 3 hafta.
HicranKzn Semsem benimde 29 da 1800 dü ama doktor önden gidiyor kilolu falan demedi🙄 cuma randevumuz var bakalım kaç oldu 🤗🤗
Buketar Benim 32+3te 2.035 gramdı tam haftasında çıkmıştı canım şu an nasıl bilmiyorum , başlarda çok tombik gidiyordu önden önden ama şimdi uyumlu hale geldi 🙂
Semsem Benim boyun 1.76 eşimde 1.90 iri olması genetik kaynaklı olabilir dedi bana. Ben doktor birşey demediği için sıkıntı yapmıyorum😉))
Semsem B8use bende de var o program canım. Her seferinde bende tedirgin oluyorum. Ama doktor sıkıntı yok dediğinde bir oh çekiyorum resmen😉)
Semsem Havvacerenn neye dikkat edicem. Off kafam karıştı kilo almasın mi yada napayım. Tedirgin oldum;((( özel kilo aldıran şeylerde yemiyorum aslında. Şekerde cıkmadı