Yavrusununannesi___ Kızlar yakında Covid-19 Aşısı Türkiye de olacakmis aşı hakkında ne düşünüyorsunuz aşıyı vurduracak mısınız?
Mervetekmn Yavrusununannesi___ hayır düşünmüyorum güvenmiyorum.suan olmayı düşünmüyoruz tabi ilerde ne olur bilemem.
H-melek Yavrusununannesi___ tabi ki:) bilime güvenmekten başka çaremizin olduğunu düşünmüyorum. İnsanların çoğu birçok aşıya karşı ama aşı her zaman hayat kurtardı ve kurtarmaya devam ediyor.
mercimeginanne Yavrusununannesi___ aşı olmak isterim fakat bu çinden gelen değil inşallah Alman aşısı gelirse ondan oluruz gibi ama belli de olmaz tabi gün ne gösterir bilinmez hayırlsıı olsun
Yavrusununannesi___ Mervetekmn Ozgglt_ gulbahar0505 Çin de virüs yok oldu aşıyı bulan da Çin 😒 onlar aşıyı yaptı demekki virüs bitti
Ozgglt_ Değil bu kadar sürede aşı bulunması semptomların bile doğru anlaşılıp anlaşılmadığı konusunda ve testlerin güvenirliği konusunda şüphelerim var. Asla olmayı düşününmüyorum.
Deletedmom54 Yavrusununannesi___ Olurum büyük ihtimal zaten şu an covid im , tekrar bu hastalığı geçirmek istemem
Tugbadogan Yavrusununannesi___ Normalde hiç bir aşıya karşı değilim. Ancak yan etkisi nedir bilmediğim güvenmediğim bir aşıyı olmayı düşünmüyorum hele hamileyken olmamak gerektiğini düşünüyorum.
Yavrusununannesi___ Tugbadogan bende bu konu hakkında endişeliyim yani hamilelikte nasıl olur Böyle bisey 😕