Selcan1 Haftadayım banyoda ayağım kaldı cok şiddetli olmasa da düştüm malum yasaklar da var ve bulunduğum yer de sağlık hizmeti hiç iyi değil. Gitsem bile anlamazlar yani. Ağrım yok öyle ve kanamam felan yok bebek hareketleri de var yok değil bi sıkıntı olur mu var mı yaşayan
M3ltm Selcan1 kanama ve bebek hareketleri iyiyse sıkıntı yok diyolar ama içim rahat etsin dersen mutlaka bi doktora gidin derim en azından bebeginiz kalp atışlarını duyarsınız
Armessemra Bi sorun olacagini sanmiom bebek hareketi varsa ama her ihtimale karsi bi doktora görün icin rahatlar sonucta biz bilmiyoruz sana bisey olmaz deriz ama ya olursa