dygu87 İsme karar vermiş olan anne adayları Kendi ailenize ismi nasıl açıkladınız/açıklayacaksınız? Yani sürprizli mi normal konuşma şeklinde mi? Yuz yuze mi telefonda mı? Baş başa mı eşinizin yanında mı?
Minnosunannesiii dygu87 walla evlenmeden önce Nefes Hira Olacagını Yedi ceddim biliyordu bütün bebeklerimin adı nefes hiraydı küçükken sonra evlendim 2 sene geçti şimdi bebeğimi doktor Koza benzetti annem diyo hiramızzz doğacak
Epifenomen dygu87 Bebeğinizin ismine 32. haftamızda anca karar verdik her akşam telefon konuşmamızda birlikte oturup çocuk ismi araştırıyorduk artık bir yerden sonra gına gelmişti en son Kayınpederim Gökçe olsun mu dedi ve bizim çok hoşumuza gitti sonunda da Gökçe oldu😊😊
Btm571 dygu87 33 haftamdayım annemler biliyorlar ama kayınvalidem tarafı daha bilmiyorlar sürpriz olsun dedik daha düşünüyoruz dedik biz😄🤭
halitefe dygu87 tam karar verdik Halit Eren olacak dedik ki 2 gün önce doğum yapan eltim Ali koyduğu oğlunun ismimi nüfusa gidince Halit koymaya karar vermiş🙄🙄
Nazliakm dygu87 aileler hamile olduğumu öğrenince zaten isim ne olcak falan diye sormaya baslıyolar kız olursa şu erkek olursa bu dedik. Beğenen oldu beğenmeyen oldu ama net olduk biz kimsede sorgulamadı 😂
halitefe Kuzeyufuk aslında düşündüm de o kadar ani değiştirdiler ki şimdi biz napsak kaldık öyle çocuğada sesleniyordum öyle bir garip oldu magnetleride yaptırmıştım😬😬
Chucky dygu87 pat diye söyledim onlar da çok sevdi 😊 benim çocuğum benim istediğim isim e tepki verebilirler ki
Prensees dygu87 Avşin ismini beğeniyorduk , kız dedı doktorumuz sonra zaten kimse sormadı ben isimli elbiseler yaptırmaya başlayınca gel git gördüler yorum olarak hoş isim dediler 😂
halitefe dygu87 ya aslında Halit eşimin babasının ismiydi o biraz bozuldu çok istiyordu çünkü şimdide koysak onlardan gördü koydu diyecekler kaldık öyle ne yapsak bilemedik