Meryy1920 neden uzuluyosun ki Bebegin ve Senin icin en sagliklisi o olucak ya bilmeseydin de doğumda tehlike oluşsaydı? Rabbim böylesini daha hayırlı kılmış Bence mutluluktan havalara uc Yarin minik kelebeğin kucağında olucak mis kokusu minik elleriyle 💕 Sorum değilse Ismini yaz Yarın Sana bol bol dua edelim 🙏 38+5im Bende Sezeryan normal farketmiyo yeterki bi an once alalım kucağımiza kavuşalım evlatlarimiza💙