Canselyagiz 3 gün hastanede yattım çok fazla serum ciğer geliştiriciler haplar fitiller iğneler yedim, inan o kadar beynim bulanmıştı ki artık, yani aklına gelebilecek her ilacı verdiler diyebilirim, birebir şu şu diyemem, çok zor bi dönemdi sadece bunu hatırlıyorum. Ama hastaneden sonra eve gelince psikolojikmen daha iyiydim, hastanede çok sıkıntılı stresliydim bebek onca ilaca rağmen ilerlemişti rahimi inceltmişti doktor bile artık elimden bişey gelmiyor doğum yapacaksın dedi, öyle eve geldim 26. dan 35 inci haftaya gelmiş bulunmaktayım🙏🏻☺️