Haticeada 6 nisan da 33+2 de rahimdeki dirençten dolayı bebeğim gelişmedi, ayrıca suyum azaldı ve protein kaçağı başladı son haftada ve doktorlar almak zorundayız artık dedi..36 cm 960 gram doğum yapmak zorunda kaldım canım..48 gün sonra kavuştuk birbirimize..şimdi yine hamileyim ve bugün yine direnç olduğunu öğrendim😓Rabbim büyük inşallah aynı süreçleri yaşamam diye dua ediyorum