Merhaba anneler ben 38+6 haftalık hamileyim ilk gebeliğim bugün bütün gün bel ağrım oldu ve Bi iki saat önce kahverengi akıntım oldu nişan gelmesi oluyormuş sizce nişan geldi diye hastahaneye gitmeli miyim? Karın ağrım yok ama bel ağrım var ilk gebelik olunca bilemedim tam olarak başından geçen annelerimiz yardımcı olurmu acaba