_TuBaa_ Selmagk İkiside çok güzel isim, bu ismi taşıyan öğrencilerim hep naiflik, karakter olarak aklımda kalmiştir. Kaan Alp Yağız Ege seçeneklerimizdi ve biz Yağız Ege de karar kaldık 🐣🤭