arkadaşlar çift yumurta ikizlerine gebeyim 1 aydır hastanede yatıyordum yeni çıkardılar 4 gün oldu rahim ağzı kısalığı İçin yattım 13 mm düşmüştü ve sancım vardı alt tarafta sol tarafımda sanki kemik ağrıyor sol bacağımı oynatmakta zorlanıyorum 🤦🏻♀️Şuan 28+3 günlükler çıkış verirlerken 25 mm olmuştu rahim ağzım ve honileşme kaybolmuş dediler evde yat dinlen dedi evde yatıyorum sürekli annem bakıyor ve bugün gene ağrım var ve alt tarafımda çok zor Ya gerçekten bu ağrılar 🤦🏻♀️Böyle olup ne kadar beklediniz ben 32 hafta yani bu ay sonunu görmek için dua ediyorum birde bugün hareketleri pek olmadı 🤦🏻♀️