Fatma077 Mrb hanimlar 7buçuk Aylik hamileyim bebegimi hissediyorum ama azalma var pek hareket etmiyor dunden belli aceba normalmi arada olabiliyomu??
MucizemE Fatma077 bebek büyüdükçe alan daralıyor canım o yüzden fazla oynamıyorlar tabi gün içerisinde en az 10 ker hissetmem lazım birde pozisyonu önemli makat duruşunda ise hala yine az oynuyorlar
HazalKele Fatma077 2 saatte 3 kez fln hareketini hssetmezsen hastaneye gel bu durum bizi korkutur demişti doktorum. Benmde böyle bi şikayetim vardı . Bebekler artık bizler gibi uyuyup uyandıkları içinde normal demişti
Elifblr Yeri daraldığı için daha az hareket edermiş diye duymuştum canım ve daha fazla uyumaya başlarlarmış ilerki haftalarda. Çok bilgim yok ama az da olsa düzenli hareket ediyorsa sorun yoktur diye düşünüyorum hareketsizlik 3 saati falan geçmemeli sadece