Ayse123-- şampuan olarak mustela kullandık memnun kaldım, sebamed kullanıyoruz şuan konak oldu bebeklerin başları. Deterjan olarak duru granül güzel, şuan denemek için uni baby sıvı deterjan aldım, çok güzel kokuyor. Biberon deterjanı olarak da uni baby ve baby me güzel tavsiye ederim, ama içerik olarak green clean marka daha temiz. Bir de bez alırken paket paket alıp stok yapmayın, bebeğinizde pişik yaparsa elinizde kalır, hangi marka pişik yapmıyorsa onunla devam edersiniz. Pişik kremi de sudocrem alın, mükemmel bir krem.