Lale38 canım bende de var kanama alanı 1 yerde vardı o geçmiş şimdi 3 yerde var dedi doktorum.. genelde bişey olmadığını sağlıkla doğuranları okudum ama tabi ben de korkuyorum☹️ genelde düşük tehlikesi olarak geçiyo doktorum bana kalkma hep yat bi tuvalete kalk dedi öyle yapıyorum haftada 1 proluton iğne ve günde 3 kez progestan kullanıyorum siyah da akıntım var içerde kalan kuru kan diyolar ama bilmiyorum ☹️ Bazen bebek büyüdüğü zaman kendi kendine kayboluyormuş kanama alanı.. bol bol dua et kalkma proluton iğne iste doktorundan onun etkisi baya fazlaymış her şey allahtan inşallah geçer bi an önce🙏🏻