Rukiye2065 Merhaba kızlar 40 hafta olacağım yarın .gelemedi bizim kız bir türlü pazartesi gunu doktor çağırdı gel bakalım dedi sizce bekletir mi daha yoksa suni sancı mi verir
Elfynsmr Rukiye2065 kilosunda suyunda gelişiminde sıkıntı yoksa bazı doktorlar 41 e kadar bekleyebiliyor
Mahir Rukiye2065 😂kiz aynisi bendede var ben 40+3 oldum bugun bende pazartsi dr gidecem insalah ozmana kadar sancilarmz kendiliginden gelir🙏🙏
Aysnuraktay Rukiye2065 bnde bugün tam 40 hafta oldum doktora gittim randevum vardı ve perşembe gününe kadar bekletecek eğer gelmezse suni sancı verecekmiş biraz da kilosu önemliymiş bnden başka bi anneye 40+1 olan birini salı gününe ameliyata çağırmış iriymiş bebek de
Rukiye2065 Elfynsmr bir sıkıntı görmedi de ne bileyim sürekli hastaneye git hadi haftaya gel denilince gına geldi artık bana hastanemde çok uzak git gel iki gün kendime gelemiyorum🙄😔
Rukiye2065 Aysnuraktay Aa hadi ya bana 38. Haftada 3400 demişti ama daha az olabilir ultrosonda değişiklik gösteriyor dedi bilemedim yaniii
Buyrenk Alın bendende o kadar kızlar 40 hafta oldu gelmeye niyeti yok bizimkinin salı günü kontrolde 2 buçuk santim açılma var dedi ama sancı bekliyorum hala evde dua edelim birbirimize🤲🏼🤷🏻♀️
Rukiye2065 Buyrenk edelimm kuzumm bol bol ılık suya gir kaslar gevşiyor hurmaya dadandım 😁merdivenleri söylenerek çıkıp iniyorum halıları çömeldim sildim dolaplarıda evi her gün dip köşe temizlemekten usandimmm
Rukiye2065 Gzmal bakalm bizim hanım ne zaman gelmeyi düşünecek şaka falan hayırla sağlıkla gelsinde hurma yiyorum bol bol duşa giriyorum gün de iki defa yürüyüş yapıyorum 40 dakika 1 saat kadar her yerim ağrıyor artık dizlerim tabanlarım
Mahir Rukiye2065 git bakalm canm son gunler zaten simdiye kadar gidip durduk dr ye son zamanlarida aksatmayalim
Buyrenk Rukiye2065 yaa benim bide hemoroid gibi bi sorunum var iki gündür onla uğraşıyorum yürüyüş yaptıkça büyüdü naapıcam bilmiyorum
Rukiye2065 Mahir pazartesi günü gel demişti salı gününe randevu buldum o zaman gideceğim nasipse bakalm ne söyler artık