Son zamanlarda doğum hikayelerinden çıkmıyordum sabırsızlıkla kızımı kucağıma almayı bekliyordum veee o muhteşem gün geldi çattı 27.11.2020 sabaha karşı 4.30 da sancılarım başladı. Sabah 8 e kadar dayandım sıcak suya vs girdim ama artık dayanamaz hal aldı ve 9 buçuk gibi hastaneye gittim doktorum çatı muayenesi yaptı ve açılmam 2 cmdi yatışım yapıldı. Suni sancı verdiler nst ye vs bağlandım sancılarım artmıştı git gide 10 dk yürüyüş yaptım annem sağolsun belime masajlar yaptı ama artık ağrıdan duramıyordum ve doktorum tekrar çatı muayenesi yaptı açılmam sadece 3 cm olmuştu ve epidural yapalım dedi kabul ettim ilacı hazırlamaya gittiler derken 5 dk içinde ıkınma hissim başladı duramıyordum ebe geldi yatağımda tekrar muayene etti bide ne desin açılma 8 cm olmustu 5 dakikada herkes şok doğum başlamıştı 😁 hemen doğum odasına götürüldüm çatıya çıktım doktorum geldi ve 4 yada 5. Ikınmada tam saat 12.12 de prensesim kucağımdaydı🙏🏼 Herkes bütün hemşire doktorlar çok güzel ve basit bir doğum olduğunu söylüyordu ki gerçekten bu konuda çok şanslıydım şükürler olsun ☺️ Allah dileyen isteyen herkese evlat nasip etsin hamile olan arkadaşlarada hayırlı güzel doğumlar diliyorum 🌸🤍Buda benim hikayem burada anım kalsın istedim…☺️🌸 27.11.2020/12.12 👼🏻