Canım bende esenyurta yeni taşındım hastane doktor bulana kadar göbeğim çatladı vallahi bide eşim izin alamıyodu tek gidip gelmem gerekiyodu en son burdada reyap hastanesini çok duyunca meryem hanıma randevu aldık zaten bi kaç kişide aynı şeyleri yazmış hastane çok iyi doktorlar vs yine öyle biz meryem hanımdanda çok memnun kaldık ama doğum ücretleri 2000 tlnin üzerinde bize biraz fazla geldi doğumu başka yerde yapıcam galiba bemde yeni hastane arayışındayım