Busra1606 ben ben ben. Aramızda bir gün var ben de bugün 10 oldum. Hafta kabus gibi geçti, ağlayıp duruyorum çünkü her saat başı öööö ööö mutfağa su içmeye gidemiyorum, ayrıca kasık ağrılarımda başladı bu hafta. 14’de hatta bazen 12’de geçiyor diyorlar inşallah öyle olur. Tahammül edemiyorum ve çok yalnız hissediyorum.