Ozlmnlsu Arkadaşlar 18 mm kesem 6 haftalık fakat vajinal ultrasonda bile gözükmedi bebek önceden bir boş gebelik yaşadım acaba yine boş gebelikmi böyle bir durum yaşayan oldu mu
sudamlasi Ozlmnlsu benim bebeğim 6+4 te vajinal ultrasonla görünmedi birde boş gebelik tekrarlamaz öyle korkma bulantın kusman var mı
Sema166 Ozlmnlsu Kese 25 mm iken görünür diye biliyorum ama alttan bilmiyorum ben 7+1 de gördüm daha erken bence boş gebelik bende geçirdim am tekrarlayan bi durum değil daha erkendir inşallah görürsün canım
sudamlasi Ozlmnlsu Dicektim ki bulantın kusman başladıysa hiç korkma ama normal de de bulantın olmuyomuş ilk gebeliğin mi boş gebelik ti yoksa onun öncesinde de Bi gebelik var mıydı
Ozlmnlsu sudamlasi bir kızım var şükürler olsun 2.5 yaşında önceki gebeliğim çok rahattı hiçbişey hissetmedim bunda geçen hafta kesede kanama vardı şükür geçmiş
Mervekrgl Benimde iki hafta geride. Bu arada karından baktırdım 5 haftalık kese var bebek yok denildi. Bi hafta sonra gittim vajinal ultrasonda gördü. Doktora sorduğumda bazen cihazlar eski olabiliyor o yüzden görülmeyebilirmiş yani
Ozlmnlsu Mervekrgl ben özele gittim eski aleti ama malesef gözükmedi haftaya kesin belli olur dedi nasıl bekliycem 1 hafta bilemiyorum
Mervekrgl Ozlmnlsu bende çok korktuğum için baya bi araştırdım bu meseleyi. Ama stres yapma en önemli etken stres oluyomuş