Hanımlar, 6 haftalik gebeyim doktora muayeneye gitmem lazım ama ben gitmek istemiyorum kızımda gebeligim zor geçti bunda da hiç gitmek istemiyorum Allahtan bir sey olmazsa 4-5 aylikken gideyim diyorum ama bilemiyorum ki ilk gebeliğimde her hafta hastanedeydim gide gele psikolojim bozuldu sizce ne yapayım