Almryse Kizlar merhaba 39+2deyim 2 cm acilmam var nisanim geleli 5 gun oluyor, hic sancim yok. Doktor carsamba gunu son dedi, suni sancida almak istemiyorum. Sizin surecler nasil ilerledi acaba. Yuruyus ve ilik dus aliyorum ama hic bir etkisi yok.
Ebru9120 Almryse adaçayı iç hurma ananas ye. Onun dışında merdiven in cik. Bol bol hareket et squat hareketi özellikle. Ben de 39+5im 2cmdi iki hafta önce açılmam sancı da hafif var bakalım bu dediklerimi yapıyorum ben de :)
Ebru9120 Almryse bir tarih vermedi bana 40dan sonra da bekleriz suyu iyi dedi sadece 40+1de kontrole gidicem o güne kadar dogurmazsam eğer :)