Sabah beyazdı çizgi yoktu yani 1 de falan yapmştm. Ama akşm bidaha bakiyim dedim resmen çöpten cıkardm 🙁 ama kuruma çizgisi sanrm. İlkten böyle deildi çünkğ. Ama ben çok test yaptm hiç sonradan pembe çizgi görmemiştm. Acaba diye bi şüphe oldu en iyisi adeti beklemk😞