Ocakannesii Kızlar bugün kontrolüm vardı 34. Hafta başı iri dedi gerçi doğduğunda bizim farketceğimiz birşey değilmiş ama ben normal doğum cok istiyorum bu normal doğumu etkiler mi böyle olup normal yapan var mı acaba cevaplarınız icin simdiden cok teşekkürler🤗
Bgmky Ocakannesii benim de 34+3 de 38 haftalık çıktı. Yapısal dedi. Bi kaç hafta sonra normal mi sezaryen mi o belli olucak. Baş büyüklüğü doğum şeklini belirliyor çünkü
_TuBaa_ Ocakannesii Aynı haftadayız… Bizimde baş ve göbek 1 hafta önde gidiyor. Erkek bebeklerinde kafa büyüklüğü olabilirmiş. 36/37 de ki ölçüm önemli , o haftadan sonra doğum yolunu etkiler demişti. Biz biraz tombiş olacağız. Şuan kilomuz 2.600 gram.
Ocakannesii Bgmky Benimde çatı muayenemden sonra belli olcakmış sanırım 37. Hafta gibi yapar bizdede herkes iri yarı uzunuz birisine cekmiş sanırım dedi inşallah gönlümüzdeki doğum olur zorlamaz bizi minikler☺️ Kaçıncı haftanızdasınız acaba kilosu falan nasıl bebeğinizin??
Bgmky Ocakannesii bizde iri yarı kimsede yok kime çekecek bu çocuk bilmiyorum 🤷🏻♀️ 34+6 da gitmiştim 2680 gram 48 cm di. Bi sonraki kontrolümüz 36+1 de. Sizin nasıl kilosu gelişimi 😊
Ocakannesii Bgmky bende 34+2 yim bugün gittim 2.552 gram kilosu boy ölcümü net yapılmadığı icin birşey demiyor doktorum ama uzun görünüyor dedi🤷🏻♀️ 23 nde nst ye gircem daha girmedim sezeryan olursa aralığın sonu gibi alabiliriz dedi ama normal olursa 13 ocak doğumu insallah hayırlısı olur hakkımızda canım benim☺️
Nuuuurrrr Benimde öyle canım 32+5 de gittim başı 36 haftalık görünüyo doktor sezeryana doğru gidiyo çatına sığmaya bilir dedi ama ben minyon biriyim onunlada alakası olabilir
Ocakannesii Nuuuurrrr yani ben bizim aileyi düşününce normalde geliyor aslında 1.75 altı insan yok ben 1.80 eşim 1.98 baş olarak da kücük sayılmayız😅 ama normal doğuma cok heveslenmiştim insallah çatı muayanesinde cok dar olmaz onu bekliyorum artık☺️
Nuuuurrrr Ocakannesii ben 1.50 eşim 1.90 😂😂ve koca kafalı diye dalga geçiyodum sürekli kızımm kafanla kulakların babana benzemesin diyodum sıpa hiç dinlememiş beni😂 hayırlısı olsun ya sağlıklı doğsunlarda
Ocakannesii Nuuuurrrr Kızlar babacı olur diye bosuna demiyorlar sanırım😂 aynen tatlım sağlıkla gelsinler hepimiz kavuşalım bir an önce🧿
Ocakannesii _TuBaa_ Su an kacıncı haftanızdasınız peki bende 34+2 deyim 2.552 gram cıktı bugün ultrasonda erkek bekliyorum bende 😅 İnşallah ileriki haftalarda normale döner dediğiniz gibi normal doğum hayalimi tamamen kaybetmek istemiyorum🙏🏻
_TuBaa_ Ocakannesii 34+2 şeyiz 🤭 Normal ya da sezeryan bir şey diyemiyorum. Tabi ki kalbim normal doğum ama bebeğe bağlı olduğu için top onda 🤣