gizemozarslan Haftamdayım. Ve vajinal akıntı konusunda büyük sıkıntım vardı. Hafif koku da vardı. Doktor mixovul kullanmamı önerdi. Fitil kullanmanın zararı olur mu? Böyle bir durum yaşayan var mı?
Elfynsmr gizemozarslan olmaz dıktotun vermiş zaten 38. Haftadayım 4 kere kullandım hatta doğum öncesi yine kullancam
Tugcekkkkk gizemozarslan olsa doktor ömermezdii ben de 10.haftadayım hamileliğin en basından beri günde iki kez fitil kullanıyorum.
handesen73 gizemozarslan hicbir zarari yok canim bnde enfeksiyon var diye 1 hafta boyunca kullandim simdi cok sukur azaldi daha iyiyim zaten doktorlar bosuna vermiyor fitili
Attent gizemozarslan canım hamilelikte sana zararı bebeğe zararı olan ilacı fitilin doktor niye versin doktor ilacı verince içine şüpe düşüyorda burda annelere soruncami için rahatlıyor yaaa yapmayın allah aşkına yaaa
gizemozarslan Attent doktoruma muayene olmadan şikayetlerimi mesaj atarak sordum ve ilaç adı verdi. Durum böyle gelişince biraz telaşlanmıştım.
Miniksusamim gizemozarslan banada donaxly diye bir fitil verdi. Aynı dertten dolayı ama ilacın üzerinde ilk üç ay kullanmayınız yazıyor 10 haftalığım bilemedim ne yapsam 🤷♀️
gizemozarslan Miniksusamim ben de bu yüzden tedirgin olmıştum ama anladığım kadarıyla çoğu kişi böyle bir durumla karşılaşmış sıkıntı yok diyorlar rahatlayabilirz herhalde 🙏🏻