Minikkuzum2 Afyon park hayat hastanesinde Doğum yapan anneler doktorunuz kimdi? Hastaneden memnun kaldınız mı ? Cevaplarınızı bekliyorum 🙏🙏
Minikkuzum2 Mervemelih yakın bir zamanda mı oldu? Benim doktorum da Gülengül hanım merak ediyorum onda sezeryan olanları o yüzden sordum.
Minikkuzum2 Afyonlu memnunun doktorumdan. Benim sezeryan göründüğü için gülengül hanımda sezeryan olanları merak ettim ben de. Ben her randevuya gittiğimde Hastası çok oluyor işte. Diğer doktorların da mı o şekilde oluyor bilemiyorum tabi.
Afyonlu Minikkuzum2 benimde sezeryan direk benim çok küçük ama sorun olduğundan direk sezeryan haftaya pazartesi baslicam bende nasipse
mutluyuvamiz Afyon Fuar Hastanesi için daha iyi diyorlar Cemile Hanım ve İsa Bey hemde suda doğum imkanı da varmış orda
Basak0503 Kızlar bebeklerinizi sağlıcakla alın kucagınıza inşallah. Afyon postu görünce hemen gelip okudum. Afyonluyum ve afyonu da çok özledim 😞