LÜTFEN TECRÜBELİ ANNELER YARDIM ETSİN!
33+4 hamileyim. Belimin alt kısmında aynı adet döneminde olduğu gibi ağrı var, ara ara giriyor. Kasıklarımda da kasılmalar hissediyorum ama öyle bebek toplanması gibi değil, baya canımı yakıyor. Dakika tutacağım ama bu doğum belirtisi mi?