Ben çikolata falan yemedim ama tam nstdeyken adet olacakmış gibi bi ağrı hissettim hatta eşime dedim acaba yalancı sancı böyle mi oluyor. Sonucu gösterdik doktora nsttede sancın çıkmıș hissettin mi dedi. Dedik adet ağrısı gibiydi ama kısa sürdü geçti dedim. Kısa sürdüyse tamam dedi. Her hafta gircem nst bakalım 🤗