Merhaba sevgili anneler;
Oğlumla 29+2 deyiz dün gece çok az kahverengi lekelenmem oldu acile gittim nstye girdim sancı çıkmadı ultrasonla kontrol edildim rahim ağzı kapalı plasenta iyi durumda doktorum progestan iğne verdi bir de ciğer geliştirici iğne vuruldum erken doğum riskine karşı. Yaklaşık bir haftadır kasıklarımda ara ara ağrı oluyordu. Başına böyle bir şey gelen var mı acaba? Gelen varsa sonraki süreç nasıl ilerledi?