40 haftanin sonunda kontrolüm de açılma kanala girme ve sancı olmadığı için doktorumunda riske atmayalım önerisiyle ne kadar normal doğum da istesem spinal sezeryana karar verdik🙏🙏 1 Aralık ta yatisim yapıldı ve bebeğimi kucağıma aldım💙 tüm annelere dua ediyorum bian önce meleklerinize kavusun🙏🙏 harika bi duygu bu.. ❤️ sezeryan doğumu benim gibi merak edenler ben her iki durumada hazırlıklı olmak için burda çok hikaye okudum okuyunca aslında korkulcak bisey yok böyle ağrısız sizisiz çok rahat diye yazanlar vardi dogumumu özel hastanede yaptık ama gerçekler hiçte öyle değilmiş ilk bebeğim ve halâ ağrım var ilk 3 gun ölücem sandım hastanede sürekli iğne serum vs pansuman delik deşik oldum dün taburcu oldum ama evde de yatarken kalkarken çok acı çekiyorum dikiş yanması ağrısı yani yazılan gibi çıkmadı 3 4 gune ayaklanıp kendi işlerini görenler yazanlar nasil yaptınız? 😰😰😓 Birde bebeğim ilk gün dik duramadigim için ağrım olduğundan ememesi sonucunda bebek bakım ünitesine alındı 4 gundur çıkarmadılar hergun görmeye gidiyoruz sut sağip veriyorum ama ilk 2 gun sadece mamayla beslediler bugün emzirmeye gittim ve emdi ama çıkarmıyorlar varmi böyle Bir durum yaşayan bebeğim de sağlık sorunu yok sadece bu durumdan dolayı elimiz boş döndük evimize emmeye başladı ama memeye alıştırmak için önerisi olan yazabilirmi 😔😐Biraz trase komik bir doğum başıma geldi bu arada 😁 9 ay boyunca kiz bekledik o kadar renkli ultroson tahlil normal ultrason herseyi kız diye aldık ve sonuç dogumda erkek doğdu 🙊🙊🙈🙈supriz yaptı bebeğim biraz uzun oldu ama bu şekilde yaşadığım herseyi buraya Bırakıyorum 💙 hepinize hayırlı doğumlar umarım çabucak geçer..