Yeniannee12 Kızlar günaydın 😍 6haftaliklar ne gibi sorunlarınız var neler hissediyorsunuz gelin sohbet edelim😍😘
Arzuu34 Günaydın. Ben 6+5 günlük hamileyim. Istahsizlik,halsizlik ve hafif bulantı dışında çok şükür bir sıkıntım yok. Çalışıyorum ve şu halsizlik olmasa süper olacak. Daha çok yeni oldugu için isyerindekilere de söyleyemiyorum. Idare etmeye çalışıyorum.
Ezgietinta Bende bugün 6+0 ım. Çok şükür daha hiç bir sıkıntım yok. Ama doktorum vajinal yoldan progestan kullanmamı söyledi onu düşünüyorum napcam diye yapamam gibi geliyo 😞
Mgestn Merhaba 6+2 yim. Hic hamile gibi degilim 🙂 ne mide bulantim,ne asermem hic biseyim yok🙂 bide hafta 2-3 gun yalovadan istanbula ise gidip geliyorum 🙂 hic hamile tripleri atamiyorum,arada kasiklarimda sizlama oluyor sadece.
Busrasefa 6hafta 3 günlüğüm bütün belirtileri yaşıyorum kusma durmadan tuvalete çıkma ne ararsan var halszlik iştahszlık
BuseTrkhan Valla sık sık ifsatta çıkma kaşık ve bel agrısı yaşıyorum ara ara da bulantı ama geçiyor geçen