Katibeee
evet canım memnun olanda var olmayan da.. bende o yüzden pahalı bişey almak istemiyorum kullanamadıktan sonra boşa masraf olmasın onun yerine oğlumun başka eksiklerini alırım.. kiwi markayla ilgili pek yorum bulamadım internette sadece bir yerde okudum diğer markalara 300 400 lira fazladan para vermeye gerek yok çekim gücü çok iyi beklentimi karşılıyor falan yazmışlar, bide burdan sorayım dedim belki kullanan vardır diye ama yok heralde ☺️