nazan111 merhaba ben 10 senedir çikolata kisti hastasıyım bekarken iki kez ameliyat oldum evlendikten sonra cocuğum olmadı 1 aşılama 2 tüp bebek denemem başarısızdı son tüp bebek denemede 3-4 ay iğne ile geçici menapoza soktular ki bunu bekarken ameliyat sonrası da teklşf etmişlerdi menapoz sonunda embriyoyu yerleştirdiler çok şükür şuan 7 aylık hamileyim geçici menapoz çözümü oluyor bence