Mihrimahsultan1 canım bende 122 değerle savaştım ve ilaçlar fayda etmedi. Her ilaç kullandığımda enfeksiyon 2 katına çıktı. En sonunda doktorum hastanede vajinami batikon ile yıkadı ve VAGİNOL, VAJİNAL DUŞ diye bişey kullandım. Kutudan iki tane çıkıyor. Batikonla yıkadığı gün birini, 3 gün sonrada diğerini kullandım. Çok çok azaldı. Doktoruna danışıp kullanabilirsin istersen. Öyle öyle atlattım ama şimdi tekrar başlıyor sanırım 😔 çok dikkat et. İç çamaşırlarını ütüle, bol su iç. Hijyenine dikkat et. Allah sağlıcakla kucağına almanı nasıp etsin.