@Cupkek
Cupkek Arkadaşım üzülme inşallah rabbim sanada nasip eder, belki duymuşsundur clife adlı macunu, ben 16 ay önce bi kimyasal geçirdim sonra tekrar gebe kaldım onuda erken doğumla kaybettim, ardımdam polip çıktı histeroskopi oldum, sezaryendi histeroskopydi derken adet düzenim bozuldu neredeyse hiç olamıyodum, bi umut c life kullandım çatlatma iğnesi bile olmuştum gebe kalamamıştım 9 ay sonra clife ile ve ovulasyon testiyle takiple hamile kaldım oğluma şimdi 20+5 iz çok şükür 🥰 macunu kullanırken bol su içtim ve evin içindede olsa bol yürüdüm, macunu kullanmanın şartı bu, pcoslu çok gebe kalan var sayfayı instagramdan takibe al bi bak karar ver ona göre 💙 insallah rabbim nasip eder