Kızlar enfeksiyon ve yanmam vardı doktor fitil verdi enzofen 2 taneydi zaten neyse kullandm 24haftadym üstünden tam 1 hafta geçti kullandgm zamn normal fitil gibi çok hafif akmıştı çamaşıra, 1 hafta geçti bugün bi baktm vajinada bi gariplik var bacaklrm biir iki esnettm fitil bütün halde hiç erimeden kırılmadan düştü bi anda çok şasknm 1 hafta içerde kalan fitil naısl akmadi erimedi bütün halde duruyor bebege zarar verir mi 1 hafta içinde kalmasi??