Merhaba arkadaşlar nasıl gidiyor hamilelik 20+2 olduk biz yolu yarıladık haa zaman çabuk geçiyor. Haftaya detaylıya giricem ona da ayrı heyecanlıyım giren var mı ? Bir kızım olacak hayırlısıyla sizin cinsiyetler neler isme karar verdiniz mi ben de adaylar var ama karar veremedik daha
öykü, yaz, kumsal, livane, ida gibi gibi çok kararsızım ne zor isim bulmak ve ne önemli bizim isimlerimiz için bu kadar düşündüklerini hiç sanmıyorum 😊 hee bi de alışveriş ne durumda ben daha bişey almadım annem yelek patik bere örüp duruyor 😀