busbusbus10 Benimde ilk gebeliğim, alışverişimi tamamladım ben. Ben 10 tane zıbın aldım, uzun ve kısa kollu. 4 takım hastane çıkışı aldım. Muslin bezlerden aldım, burun aspiratöru, emzik, biberon, tırnak makası, şapka aldım degistirebilecegim kadar, kış bebeği olacağı için kalın battaniye aldım 4 tane, bebeğim biraz iri olduğu için ve çabuk büyüyeceği için aldığım herşeyi 3-6 ay aldım ben