Mevaninannesi21 Kızlar kontrolden geliyorum da kilosu 1430 boyu 38 cm dedi. Ölçüm yaparken ekranda haftamdan geri olduğunu gördüm doktorum yaklaşık haftasıyla uyumlu dedi ama kafama takıldı 😞
busbusbus10 Mevaninannesi21 takma kuzum takma eğer sıkıntılı bir durum olsaydı eminimki doktorun seni bilgilendirirdi boş yere huzursuzlanma canım ❤️
Dudumrtk Mevaninannesi21 canım bende bugün gittim doktora 30+5 günlüğüz 1.5 kilo olduğunu söyledi doktorumuz haftasıyla uyumlu sıkıntı yok dedi içiniz rahat olsun bence
Bebek-geliyor Mevaninannesi21 gayet iyi aslında haftasıyla uyumlu demiş dert etmeyin bence. 2 hafta geri yada önde olduğunda sıkıntı oluyor.
BilgeYzcl İki haftadan daha geri olunca sorun oluyor diye biliyorum. Endişelenmeyin. Beslenmenize dikkat edin yeter 💕
Mevaninannesi21 BilgeYzcl edeceğim bundan sonra inşallah biraz üzüldüm erken doğum tehlikem de var sürekli ağrım oluyor dua edin inşallah 🙏
Mevaninannesi21 busbusbus10 çok sağol canım hep önde gidiyordu şimdi birden böyle olunca üzüldüm haliyle sağlıklı olsunlar da 🙏